Chestionar satisfactie pacienti

CHESTIONAR PRIVIND SATISFACŢIA PACIENTULUI

Acest chestionar este menit să ne sprijine în ameliorarea performanţei activităţii clinicii;
răspunsurile la acest chestionar rămân anonime.

1. Când aţi intrat prima dată în această unitate ce impresie v-aţi făcut? Alegeţi trei cuvinte care descriu cel mai bine situaţia din acel moment din unitatea de primire.
(*) Bifaţi 1, 2 sau 3 în ordinea priorităţii.

Cuvinte
Ordinea prioritatii *)
Curatenie
Lux
Aglomeratie
Dezordine
Mizerie
Disciplina
Liniste
Saracie
Altul 1
Altul 2

 
2. Situaţia din unitatea de primire, pe care tocmai aţi descris-o, v-a modificat starea de spirit? (bifaţi o singură variantă)

1. M-a demoralizat
DANU
2. Nu a avut niciun efect
DANU
3. Mi-a ridicat moralul
DANU

 
3. Cum aţi ajuns să apelaţi la clinica noastra? (selectați una din variantele de răspuns):

 
4. Sunteţi la prima investigatie imagistica de acest fel sau ati mai afectuat pana in prezent?

 
5. În intervalul de timp cat ati stat in clinica, puteţi spune că:

1. Ati fost primit cu amabilitate de la inceput?
DANU
2. Ati fost indrumat, condus catre diferite spatii din clinica? (sali de asteptare, bai, cabinetul de injectare, camera aparatului de scanare, cabinetul doctorului)?
DANU
3. Ati fost informat pe intelesul dumneavoastra despre etapele desfasurarii investigatiei?
DANU
4. Ati sesizat orice forma de conditionare a serviciului medical de care ati avut nevoie?
DANU
5. Ati simtit nevoia de a recompensa prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multa atentie din partea acestuia?
DANU

 
6. Apreciaţi, pe o scală de la 1 la 5, calitatea serviciilor menţionate mai jos primite de către dvs.
1 Total nesatisfacatoare | 2 Partial nesatisfacatoare | 3 Nesatisfacator | 4 Buna | 5 Foarte buna | 9 Nu am beneficiat/ Nu am observat

Atitudinea personalului la primire
123459
Atitudinea personalului pe parcursul sederii dvs. in unitate
123459
Atentia acordata deasistentul medical
123459
Atentia acordata de fizician la aparat
123459
Atentia acordata de medic
123459
Calitatea conditiilor generale din unitate (dotare, facilitati)
123459
Calitatea grupurilor sanitare (bai+WC)
123459
Curatenia in ansamblu
123459

 
7. Ţinând cont de toate cele menţionate mai sus vă rugăm să ne spuneţi:
 
Cât de mulţumit sunteţi/aţi fost?
1 Foarte nemultumit2 Partial nemultumit3 Nemultumit4 Partial multumit5 Foarte multumit
 
Dacă ar fi să aveţi nevoie de un serviciu medical disponibil în această unitate v-aţi întoarce aici?
1 Sigur NU2 Mai degraba NU3 Poate da/ Poate nu4 Mai degraba DA5 Sigur DA
 
Dacă un apropiat, un prieten sau altă persoană ar avea nevoie de un serviciu medical despre care ştiţi că este disponibil aici i-aţi recomanda să vină?
1 Sigur NU2 Mai degraba NU3 Poate da/ Poate nu4 Mai degraba DA5 Sigur DA
 
8. După toată această perioadă petrecută aici, care este lucrul pozitiv care vă vine în minte?
Ce v-a plăcut cel mai mult?

 
Dar negativ? Ce nu v-a plăcut?

 
9. Elemente de socio-demografie (încercuiţi situaţia care vi se aplică)
 


 


 

 

 


 
*NOTĂ:
Colectarea informaţiilor pe baza prezentului chestionar se face cu respectarea prevederilor Regulamentului General de Protecția Datelor (UE) nr.679/2016, cu modificările şi completările ulterioare aduse de Legea 190/2018.